Profesjonell talegjenkjenning og diktering på norsk !
La stemmen din gjøre jobben med AI-drevet talegjenkjenning
Spar organisasjonen din for tid og penger med skybasert talegjenkjenning for bedrifter og offentlig sektor. Dragon Professional Anywhere integreres direkte i arbeidsflyter for å gi de ansatte muligheten til å lage dokumentasjon av høy kvalitet.
Ordene dine betyr alvor - få dem til å bety noe
Nuance Dragon Professional Anywhere gir travle forretningsfolk, inkludert de som jobber hjemmefra eller på farten, muligheten til å bruke stemmen sin på en naturlig måte for å lage mer detaljert og nøyaktig dokumentasjon, raskt og enkelt.
Fordeler
Hev kvaliteten og øk fleksibiliteten på dokumentasjonen
Kritisk dokumentasjon bør dikteres av kunnskapsarbeidere og fagfolk, ikke teknologiske begrensninger. Konversasjons AI gir fagpersoner i privat og offentlig sektor muligheten til å dokumentere på en mer naturlig måte.
Øk produktiviteten
Gjør det mulig for fagfolk å raskt og enkelt dokumentere detaljene i kundemøter ved hjelp av talegjenkjenning som er 3 ganger raskere enn å skrive og opptil 99 % nøyaktig. De fleste snakker med over 120 ord i minuttet, men skriver med mindre enn 40 ord i minuttet.
Ingen grenser for produktiviteten
Snakk fritt og så mye du vil uten begrensninger pr. bruker. Forretningsfolk kan holde seg produktive hvor som helst og fokusere på sine kunder og virksomhet i stedet for teknologien.
Større nøyaktighet og automatiske oppdateringer
Oppnå opptil 99 % nøyaktighet uten behov for opplæring av stemmeprofiler, og én enkelt skybasert profil som automatisk blir opprettet ved første gangs bruk. Tidligere manuelle prosesser som aksentjusteringer og mikrofonkalibrering er nå automatiske, noe som gir større nøyaktighet, mindre feilstavede ord og en optimal brukeropplevelse fra starten av.
Enkel å installere, vedlikeholde og skalere
Ingen komplekse konfigurasjoner, samt ett-klikks installasjon og automatiske oppdateringer betyr mindre arbeid for IT-avdelingen og mindre bryderi for de ansatte. Brukerne kan være i gang i løpet av få minutter. Når de er distribuert på serveren, kan nye klientlisenser enkelt distribueres i stor skala.
Sikker og kompatibel
Dragon Professional Anywhere støtter HIPAA-krav for sikkerhet og konfidensialitet i offentlig sektor, som sosiale tjenester, ved å bruke sikre krypteringsmetoder gjennom hele arbeidsflyten. Skyløsningene til Nuance har 99,5 % oppetid og kjører på en HITRUST CSF-sertifisert vertsinfrastruktur.
Budsjettvennlig
Rimelige, abonnementsbaserte priser med minimale investeringer i forkant gjør det enklere for bedrifter i offentlig og privat sektor å planlegge budsjetter med forutsigbare utgifter.
Funksjoner
Jobb bedre, raskere og smartere med nøyaktig diktering og transkripsjon
Rask, nøyaktig og svært åpen for tilpasninger
Rask, ekstremt responsiv og svært nøyaktig talegjenkjenning, med taleprofiler som lett kan nås på tvers av flere enheter.
Enkel å installere og vedlikeholde
Ingen komplekse konfigurasjoner, ett-klikks installasjon og automatiske oppdateringer betyr mindre arbeid for avdelingen, mindre bryderi for de ansatte, og brukerne kan være i gang i løpet av få minutter.
Ankerfokus diktering
Lar brukeren forankre teksttranskripsjonen i et bestemt dokument, selv om man har markøren og musen plassert i et annet vindu (f.eks en nettleser).
Tynnklient støtte
Støtte for tynnklienter, servervirtualisering og Citrix-miljøer. Dette gjør at det er raskt og enkelt å integrere i eksisterende IT-infrastruktur.
256-bit krypterte data
Klienten kobles til en serverkomponent som er installert ved hjelp av 256-bits kryptering. Data er kryptert både under overføring og inaktivitet.
Alltid siste talegjenkjenningsmotor
Skybasert teknologi sikrer at man har tilgang til de nyeste oppdateringene og at alle brukerne jobber med samme programvareversjon.
Utnytt Nuance Deep Learning-teknologi
Med en neste-generasjons talemotor drevet av Nuance Deep Learning-teknologi, oppnår Dragon høy gjenkjenningsnøyaktighet mens man dikterer, selv for brukere med aksenter eller de som jobber i åpent kontorlandskap eller mobile miljøer.
Større fleksibilitet med Resiliency Mode
Beskytter mot avbrudd og lar brukerne fortsette å bruke grunnleggende taletjenester hvis Nuance Management Server-databasen (NMS) blir utilgjengelig.
Støtte for virtualiserte miljøer
Støtter Citrix XenApp®, Citrix XenDesktop®, VMware® Horizon View, RDSH Server og Microsoft® Remote Desktop Services, slik at brukerne kan diktere fra arbeidsstasjoner og tynnklienter.
Sentral brukeradministrasjon
Nuance Management Center gjør det enkelt å spore ansattes bruk av Dragon, redistribuere lisenser basert på bruk og administrere eller dele tilpasninger, inkludert egendefinerte ord, kommandoer og autotekster, på tvers av flere brukere.